Ohjeistus
Auttaa toteuttamaan NetJetsin vuosittainen tapaaminen (joka on perinteisesti sisältänyt päivän ajan esityksiä yrityksen tilasta, strategioista ja suunnitelmista) tavalla, joka jatkaisi aiemmin käytettyjä tehokkaita prosesseja, mutta toisi myös uutta intohimoa ja energiaa henkilökunnan ja osastojen välisten sisäisten suhteiden kehitykseen. Tämän kaiken tarkoituksena oli nostaa "sisäisen asiakaspalvelun" tasoa, minkä seurauksena "ulkoisen asiakaspalvelun" taso nousisi entisestään. Teemana oli "Zumbido" - sana on portugalia ja tarkoittaa "pörinää".
Tapaamisten ja useiden organisaation vanhempien jäsenten kanssa pidettyjen konsultaatioiden jälkeen seurasi opastettu kierros yrityksen pääpaikalla Lissabonissa, ennen kuin toimitimme kaksipäiväisen ratkaisumme.
Esityslista
Esityslista oli jo melkoisen täynnä talon omia esityksiä yrityksen eri avainhenkilöiden pitämänä, minkä vuoksi meidän aikamme oli rajoitettua - tämä kuitenkin antoi meille mahdollisuuden järjestää tapahtumassa useita lyhyitä, hauskoja ja havainnollistavia harjoitustäysistuntoja. Nämä kehystivät "kruununjalokiveä", vaikuttavaa kokemuksellista Kaikkien aikojen jokiseikkailua, jonka olimme räätälöineet tarkoin vastaamaan asiakkaan vaatimuksia, mutta myös hyödyntämään sijainnin ja aikataulun tuomat mahdollisuudet täysin. Kehystapahtumia täydentääksemme, iskostaaksemme oppia osallistujiin ja varmistaaksemme, että koko tapahtuma oli nautinnollinen ja aidosti ikimuistoinen menestys, järjestimme seuraavana päivänä lisää lyhyitä kokemuksellisia aktiviteettirykäyksiä (energiaa tuova One Voice -aktiviteetti) ja arvioimme avoimesti tapahtunutta oppimista.
Miten se sujui?
Miten se sujui? Mahtavasti! Tehtävä oli ollut haaste - palvelutasoon vastaaminen ja 250 korkeakoulutetun, ahkeran henkilökunnan jäsenen, joiden vaatimukset ja odotukset olivat erittäin korkealla, saaminen osallistumaan, innostumaan ja hyväksymään tarjoamamme (ja tämä kaikki hyvin lyhyessä ajassa) - erittäin suuri haaste. Lyhyet täysistunnot otettiin hyvin vastaan ja heräsi hyvää keskustelua, joka paransi suhteita entisestään. Kun Kaikkien aikojen jokiseikkailu oli lopulta alkamaisillaan, olimme varmoja, että aktiviteetista tulisi menestys, mutta emme kuitenkaan olleet täysin käsittäneet, kuinka innolla osallistujat lähtisivät siihen mukaan.
He olivat uskomattomia; se energia, myönteinen asenne ja ammattimainen tapa, jolla he lähestyivät haastetta, oli henkeäsalpaava. Tämä oli todellakin tapahtuma ja organisaatio, jonka kanssa oli ilo ja kunnia työskennellä. Palaute annettiin välittömästi ja valtava määrä ihmisiä (organisaation kaikilta tasoilta) kävi kiittämässä meitä leveästi hymyillen ja sanoen "Laitoitte meidät tekemään kovasti töitä, mutta se oli mahtavaa - oletteko mukana ensi kerralla?".
Olemmeko me mukana ensi kerralla?
Olemmeko me mukana ensi kerralla? Todellakin toivomme niin. Meistä tapahtuma oli menestys monella tasolla, ei pelkästään sen vuoksi, että osallistuja oppivat erittäin käytännöllisiäkin asioita, mutta myös siksi, että me opimme myös paljon NetJetsiltä. Opimme, että parhaat yritykset etsivät aina tapoja olla parempia, että parhaat yritykset sijoittavat ihmisiinsä, ja että voit nähdä parhaiden yritysten ihmisten energian ja sitoutumisen heti heidät tavatessasi. Odotamme hyvin innolla kaikkien tähän kuvaukseen sopivien yritysten kanssa työskentelyä!